skeenz membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak

Skeenz Membantu Masalah Kulit Bayi dan Kanak-Kanak

Wowwieee NEW BALM in the house. Adik bongsu setakat ni dalam keluarga Balm Tasneem Naturel. Si biru muda yang menarik perhatian para agen Tasneem Naturel. Kali ni si

Wowwieee NEW BALM in the house. Adik bongsu setakat ni dalam keluarga Balm Tasneem Naturel. Si biru muda yang menarik perhatian para agen Tasneem Naturel. Kali ni si biru muda buat penampilan khas pulak.

skeenz membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak
Nampak tak kat bahagian pipi tu ada kemerahan. Ruam susu tu.

Khusus buat anak-anak kecil yang comel tapi ada masalah penyakit kulit. Biasanya masalah kulit si kecil ni adalah seperti ruam panas, ruam lampin, ruam susu dan alahan. Kasihan sangat bila nampak si comel tergaru-garu. Kekadang sampai melecet. Lagi teruk sampai berdarah. Sebab tu kali ni cik SKEENZ membuat penampilan hebat. Masa promosi haritu pun dah terjual lebih 1000 bekas tau cik SKEENZ ni.

skeenz membantu maslaah kulit bayi dan kanak-kanak

Bahan Dalam Balm Skeenz

Balm Skeenz dihasilkan dari minyak tumbuhan yang khusus untuk menyembuhkan penyakit kulit, Ia juga membantu memperbaiki keadaan kulit. Antara minyak tumbuhan yang digunakan adalah seperti minyak Argan, minyak biji anggur , minyak rosemary. Balm Skeenz diformulasi dengan bahan yang mesra bayi. Mempunyai bahan seperti shear butter dan vitamin E yang kaya dengan tokoferol membantu menyelesaikan masalah kelembapan kulit.

Minyak Argan

Minyak argan banyak dalam bahan kosmetik

Minyak argan berasal daripada buah pokok Argan ( Argania Spinosa) yang hanya terdapat di Moroccco, Afrika Utara. Pokok ini telah ditemui sejak 150-200 tahun yang lalu dan dilindungi oleh UNESCO. Untuk pengetahuan semua, pokok ini hanya mengeluarkan buah sekitar usia 30-50 tahun dan untuk mendapatkan 1 liter minyak argan memerlukan 30kg buah argan. Proses mendapatkan ekstraknya pula mengambil masa selama 15 jam.

Minyak argan asli mengandungi 1001 kebaikan dari hujung rambut hingga hujung kaki.  Kandungan vitamin A&E, anti oksida, Omega 6 dan asid linoleic di dalam minyak argan asli ini sangat membantu meningkatkan cell-production dan menyihatkan kulit, bibir, kuku, melebatkan rambut, bulu mata dan merawat masalah kulit yang berat seperti eczemapsoriasis, cacar air, chicken pox, kudis, kurap dan sebagainya

Beeswax

beeswax membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak
Sebahagian beeswax dan serpihan sarang lebah.

Beeswax (lilin lebah) sering kali dikaitkan dengan manfaat kesihatan kulit. Tapi tunggu dulu, bagi yang tiada masalah kulit, jangan skeptikal ya. sebab banyak manfaat lain yang boleh diperolehi. Berikut ini di antaranya beberapa manfaatnya:

  1. Mampu mengatasi radang kulit.
  2. Melembapkan kulit.  Antioksidan yang terkandung di dalamnya mampu menhalang radikal bebas, serta memperbaiki kulit yang kering, kasar dan pecah-pecah. ia kaya dengan vitamin A dan emolien yang dapat melembutkan dan menghidrasi kulit. paling best sekali, penggunaan pelembap yang mengandungi beeswax ini tidak memberikan kesan penyumbatan pori-pori.
  3. Mampu menghilangkan jerawat. Mempunyai sifat antibakteria, antiperadangan dan antioksida pada beeswax, baik untuk kulit berjerawat. Emolien dapat membantu kulit menjadi lembut selepas jerawat hilang.
  4. Melembutkan bibir yang kasar.Beeswax juga boleh dijadikan pelembap bibir.

Minyak Biji Anggur (Blackcurrant Seed)

membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak
Minyak yang diekstrak dari biji anggur hitam

Ini dia minyak Blackcurrant Seed. Minyak biji anggur ni merupakan agen antioksidan yang sangat bagus. Ia berfungsi dalam mempercepatkan pertumbuhan sel kulit dan juga melembutkan kulit. Kalau korang perasan, ada sesetengah bahan kosmetik pun ada minyak biji anggur ni tau.

Minyak ini sangat bermanfaat dalam memperbaiki kulit rosak, kulit kasar, bermasalah atau kulit terbakar disebabkan pancaran matahari. Nampak gayanya macam boleh buat sunscreen je kan hehehe. Ibu-ibu yang ada masalah tumit atau siku kasar, jom kita cuba. Manalah tahu, boleh buat testimony sendiri lepas ni.

Blackcurrant EO berkesan dalam membantu masalah kulit kering dan aroma baunya yang nyaman.Selain kaya dengan Vit C ia juga mempunyai anti oksidan yang tinggi ,membantu meningkatkan daya tahan kulit

Pengesahan Selamat dari KKM

skeenz membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak
Skeenz ada nombor NOTIFIKASI dari KKM

Balm Skeenz turut disahkan penggunaannya oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia dan boleh digunakan oleh bayi seawal usia sehari. Bayi yang pramatang tidak digalakkan sehingga usia mereka mencecah 6 bulan.

Balm Skeenz dihasilkan di kilang yang bertaraf GMP. Kilang ini mengamalkan tahap kebersihan diri yang bagus serta mempunyai fasiliti hygiene dan keselamatan yang optimum. Maka balm yang dihasilkan juga adalah bersih, selamat dan in shaa Allah berkesan.

Cara Penggunaan Balm Skeenz

skeenz membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak

Balm Skeenz sangat menjimatkan. Hanya sapuan nipis pada kawasan yang terlibat dengan penyakit kulit sudah cukup. Tak perlu sapuan tebal. 1 balm mampu bertahan sehingga 3 bulan dengan penggunaan kerap.

Testimoni Skeenz

Sedihnya lahai bila tengok si manja macam ni. Mujur ada Skeenz

Alhamdulillah luka dah kering. Seminggu raya haritu mula guna krim Skeenz yang kak Eda bagi tu. Sampai 2 bulan, krim dah habis, Alhamdulillah parut dah semakin pudar. Parut dah nak ikut ton warna kulit.

Alhamdulillah, bernasur pulih. Nampak perubahan kulit anak. Terima kasih Alla keran pertemukan saya dengn Balm Tasneem. Semoga anak saya sihat dan cepat sembuh seperti biasa

membantu masalah kulit bayi dan kanak-kanak

Memang elok pakai. Kalau kena gigit nyamuk ke, kesan merah tu mudah hilang. Biras ekin, anak dia kulit sensitif, takleh kena habuk. Mesti naik merah-merah. Guna skeenz je sapu, mesti hilang

-Puan Ekin-

Okay, dah tahu banyak pasal Skeenz kan. Saya nak kongsikan juga 1 klip vidoe berkaitan manfaat Skeenz ni. Selain untuk membantu masalah kulit bayi, Skeenz juga boleh digunakan sebagai penanggal bahan mekap/ kosmetik pada kulit muka. Jemput tonton video di bawah.

Skeenz, bahan semulajadi. Sesuai untuk mereka yang berkulit sensitif.

Untuk dapatkan produk Tasneem Naturel, anda boleh hubungi saya

wannur.com

Anda juga boleh klik sahaja icon ini untuk pembelian terus secara online

wannur.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge